The Latest biedt besproken producten aan

De Amerikaanse startup Mulu lanceert een app die de gebruiker de nieuwste producten toont die zijn genoemd in zijn favoriete bladen of door zijn favoriete trendsetters. The Latest, zoals de mobiele applicatie heet, laat de consument deze artikelen vervolgens ook direct aanschaffen.

Wanneer gebruikers zich aanmelden vraagt de app hen om bepaalde categorieën aan te vinken. Hierbij hebben zij onder meer de keuze uit stijl, gadgets, lichaam en thuis. Vervolgens krijgen gebruikers content voorgeschoteld uit de constante stream met berichten die aansluit op door hun geselecteerde categorieën. Zo schotelt de categorie gadgets items voor die kort daarvoor besproken zijn op weblogs als Wired en Mashable. Daarnaast is het ook mogelijk om een artikel van een weblog te openen via de app en de producten die genoemd worden direct te bestellen.

Naast het kopen van artikelen is het ook mogelijk om deze op te slaan onder het kopje ‘favorieten’. Deze lijst kan weer gedeeld worden met vrienden via verschillende social media kanalen, waardoor er een wensenlijst ontstaat.

Bron: TechCrunch

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!