Agri Retail integreert nieuw verkoopsysteem

In zijn streven naar operational excellence vervangt Agri Retail het huidige verkoopsysteem. Het moederbedrijf van Welkoop en Boerenbond wil met ASPOS van Valk Software ‘het juiste assortiment in de juiste hoeveelheid op de juiste tijd op de juiste plaats’ krijgen.

Nee-verkoop is volgens de retailer funest om te overleven. “Een belangrijke doelstelling is om het verkoopproces optimaal te ondersteunen, wat zal leiden naar meer omzet en rendement”, stelt hoofd IT Carel van Rijsewijk. Met ASPOS wil hij alle systemen op het gebied van commercie, inclusief klantenkaart en een e-mailmarketingpakket, integreren.

Voor de zomer moet de eerste winkel operationeel zijn met het nieuwe verkoopsysteem. Daarna volgt de uitrol naar alle bij Agri Retail aangesloten winkels.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!