Nowness verkoopt via shoppable film

Weblog Nowness lanceerde afgelopen week zijn eerste interactieve, shoppable video. De video toont dansende modellen die continu wisselen van kleding. De kledingstukken die zij dragen zijn klikbaar en direct online aan te schaffen.

“Zie de video maar als het spelletje tikkertje, maar dan met kledingstukken”, aldus Tell No One, het productieteam achter de video. "Je ziet het gezochte kledingstuk voorbij komen en tikt het simpelweg aan om het te kunnen kopen." De video toont de modellen in kledingstukken van ontwerpers als Louis Vuitton, Kenzo, Haider Ackermann en Maison Martin Margiela. Wanneer kijkers van de video een kledingstuk zien wat bij hen in de smaakt valt kunnen zij deze aanklikken waarna zij direct naar een webwinkel worden gebracht waar zij het product kunnen kopen.

Nowness is een weblog op het gebied van mode, lifestyle, kunst en muziek. Onder meer Gucci, Juicy Couture en Neiman Marcus gingen Nowness voor in het aanbieden van interactieve, shoppable video’s.

Bekijk hier de video van Nowness.

Bron: News.Yahoo.com

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!