Divide koppelt webwinkel aan winkelkassa

E-commercespecialist Divide verbindt webwinkel en fysieke kassa met elkaar. Met Divide.Connect kunnen klanten online bestellingen afreken aan de kassa in de winkel.

Met de ontwikkeling wil Divide retailers gereedmaken voor omnichannel verkoop. “Divide.Connect geeft klanten de mogelijkheid om een product wat is uitverkocht in de winkel direct online aan te schaffen”, aldus commercieel directeur Stephan Bliek.

De oplossing voegt de betaaloptie ‘afrekenen aan kassa’ toe aan het check-out proces van webwinkels. Dit biedt toegevoegde waarde voor retailers die hun klanten op de winkelvloer van dienst zijn met onder meer internetzuilen of tablet assisted sales. Daarnaast stelt de oplossing klanten in de winkel in staat om op hun mobiele devices online bestellingen te plaatsen en deze vervolgens direct in de winkel te betalen. De oplossing herkent winkelbezoekers automatisch, waarna de webwinkel per bezoeker bepaalt of deze wel of niet de fysieke betaaloptie krijgt te zien.

Divide.Connect werkt in combinatie met alle webwinkels en vereist geen veranderingen in hardware en software. Retailers kunnen zelf bepalen of ze de omzet willen toekennen aan de webwinkel of aan het filiaal waar de betaling is voldaan.

Bron: RetailTech

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!