De app Cyfr laat gebruikers chatten en stuurt ondertussen aanbiedingen die aansluiten op hun gesprek.
De applicatie baseert de aanbiedingen op basis van sleutelwoorden uit hun chatlog en hun locatie. Zo kan een gebruiker die in een chat zit over een uitje naar het zwembad of strand tegen zijn gesprekspartner zeggen dat hij nog een badhanddoek nodig heeft. Hierop stuurt de app hem een speciale coupon die vijftien procent korting geeft op badhanddoeken in een winkel in zijn directe omgeving.
De app moet direct aansluiten op de wensen van de huidige generatie jongeren, aldus ontwikkelaar iLyngo. “De mobile-shopping apps die momenteel worden ontwikkeld vinden veel jongeren niet interessant”, aldus Robert Medinger, directeur marketing van de ontwikkelaar. “Zij willen niet meer in een app zoeken naar een kortingscode die aansluit bij hun wensen. Zij willen dat apps zelf met coupons komen die aansluiten op hun behoeften."
Bron: Internetretailer.com
Applicatie combineert chat met e-commerce
Gepubliceerd op 16 april 2014 om 00:00
Reacties 0