7-Eleven bouwt zijn digitale loyaliteitsprogramma Belly na een succesvolle pilot uit in de Verenigde Staten en Canada. De Noord-Amerikaanse retailketen heeft het programma geruime tijd getest in Austin, Los Angeles, Chicago en Vancouver.
Met de uitrol van het programma kunnen klanten straks digitaal punten sparen in alle filialen van de keten. Deze punten zijn gekoppeld aan het account van de gebruiker, die is verbonden aan de Belly-app op hun smartphone of tablet. De punten worden toegekend wanneer gebruikers de barcode op de bon scannen of wanneer de gebruiker inlogt op de iPad die standaard bij iedere kassa geplaatst is. In de app ontvangen gebruikers verder gepersonaliseerde aanbiedingen. Deze komen voort uit de aankoophistorie van de klant.
De uitrol van de app is afgelopen maand gestart. De keten wil nog voor het einde van dit kalenderjaar 2600 filialen voorzien van de Belly-technolgie. Dat is ruim driekwart van zijn winkelbestand. De overige vestigingen komen in 2015 aan bod.
7-Eleven rolt digitaal loyaliteitsprogramma uit
Gepubliceerd op 3 september 2014 om 00:00
Reacties 0