Interactieve etalage speelt in op Sinterklaas

Een leegstand winkelpand in de Nijmeegse Marikenstraat is voorzien van fluisterende etalagetechniek en een spiegeldisplay met animatie. Daarmee wordt het winkelend publiek geattendeerd op de aanwezigheid van de interactieve etalage, die hen onder meer een selfie met Sinterklaas laat nemen.

De selfie wordt na screening op de Facebook-pagina van de Marikenstraat geplaatst. Doordat de etalage is voorzien van een flitser kunnen de foto’s ook ’s avonds worden genomen. De consument met de leukste foto wint 250 euro shoptegoed, dat besteed kan worden in de winkelstraat.

Het publiek kan verder prijzen winnen door via de touchscreens een quiz te doorlopen. Na het Sinterklaasfeest maakt de goedheiligman plaats voor de Kerstman. De interactieve etalage is tot het eind van het jaar te bewonderen.

“We willen deze technieken vaker gaan inzetten voor leegstaande panden, ook om aandacht te trekken voor een pand dat te huur staat”, aldus eigenaar Richard Kuijpers van leverancier iretail.solutions. Met behulp van de touchscreens krijgen voorbijgangers via fluisterende etalage of narrowcasting extra informatie over de huurprijs van het leegstaande pand.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!