Tesco baseert cadeautips op Twitterprofiel

Een nieuwe app van Tesco scant Twitterprofielen om de gebruikers vervolgens cadeautips te geven.

Met de ‘Secret Scan-ta’-app kunnen gebruikers een Twitterprofiel invoeren, dat wordt gescand. Hieruit komt vervolgens een lijstje met cadeautips naar voren. Deze lijst is gebaseerd op de merken en personen die de consument volgt. Vervolgens ontvangt de gebruiker van de app een link naar de Tesco Clubcard-website waar zij de producten direct kunnen bestellen.

De app is bedacht en ontwikkeld door social media organisatie We Are Social. Volgens Katie Aust geeft de app gebruikers ‘een goed inzicht in de interesses van zijn omgeving.’ Secret Scan-Ta is tot en met de kerstdagen te gebruiken.

Om de app te promoten ontvangen vijf verschillende mensen elke week vijfduizend Clubcard-punten. Deze kunnen zij vervolgens besteden in de online omgeving van Tesco. Daarnaast kunnen Clubcard-leden eventuele tegoedbonnen gebruiken bij aankopen in de app. Hierbij worden de waardes van de bon verdubbeld.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!