Funshoppen populairste vrijetijdsbesteding

Nederlanders kiezen voor winkelen als populairste vrijetijdsbesteding. Ruim twintig procent van de vrijetijdsbesteding betreft winkelen voor het plezier. Daarmee verslaat winkelen met een klein verschil de populariteit van buitenrecreatie (precies twintig procent). Het bezoek aan attracties scoort zes procent, het bezoeken van culturele activiteiten werd door drie procent van de ondervraagden opgegeven als populairste tijdverdrijf. Dat blijkt uit het ContinuVrijeTijdsOnderzoek, een project van het Nederlands Research Instituut voor toerisme & recreatie, het Nederlands Bureau voor toerisme en onderzoeksbureau TNS Nipo.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!