KFC integreert printer in verpakking

Fastfoodketen KFC viert zijn zestigjarig jubileum in Canada met een bucket die foto's kan afdrukken. Deze zogenoemde memories bucket is uitgerust met een printer die via bluetooth verbinding maakt met smartphones.

De memories bucket komt in een gelimiteerde oplage. Daardoor is deze niet simpelweg te bestellen aan de kassa van de keten. KFC geeft de bucket willekeurig weg bij mensen die een bestelling plaatsen. Klanten die de bucket ontvangen kunnen deze middels bluetooth koppelen aan hun smartphone. Vervolgens kunnen zij foto’s naar de bucket sturen, waarna deze worden afgedrukt.

Het is niet de eerste keer dat KFC technologische snufjes weggeeft ter promotie. De Japanse tak van de keten gaf afgelopen jaar een toetsenbord, muis, usb-stick en 3D-geprinte oorbellen weg aan bezoekers. Dit deden zij ter promotie van de vernieuwde social media-accounts van de keten.

Bekijk op RetailWatching een video van de memories bucket.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!