ABN AMRO bundelt betaalkeuzes

ABN AMRO biedt ondernemers met een winkel en een webshop sinds afgelopen week verschillende digitale en contante betaalmethodes via één contract en aanspreekpunt. Hiermee wil de bank ondernemers in staat stellen om consumenten zo veel mogelijk betaalmogelijkheden te bieden.

Consumenten kunnen kiezen uit een steeds groter scala aan betaalmogelijkheden. Retailers hebben echter niet altijd de mogelijkheden om alle betaalmogelijkheden aan te bieden. De nieuwe dienst van ABN AMRO moet dit wel mogelijk maken. Hiervoor werkt de bank samen met First Data, specialist op het gebied van transactieverwerking en betaaloplossingen. De nieuwe dienst wordt aangeboden via European Merchant Services, een internationale partij die creditcard- en pinbetalingen voor bedrijven verwerkt.

In de loop van dit jaar kunnen ondernemers meer producten en diensten toevoegen aan de nieuwe betaaloplossing van ABN AMRO. Daarnaast blijft de bank actief op zoek naar andere betaaloplossingen die op de markt verschijnen. Later dit jaar volgt deze service voor alle zakelijke klanten van de bank.

Reacties

Laatste nieuws









RetailTrends