​Lancering V&D-webshop uitgesteld

​Lancering V&D-webshop uitgesteld

De webwinkel van ‘V&D 2.0’ gaat niet voor september live. Problemen met de techniek zijn de oorzaak van de vertraagde lancering, laat mede-eigenaar Roland Kahn weten aan het Algemeen Dagblad.

De vertraging heeft volgens Kahn niets te maken met het faillissement van zijn keten MS Mode. De techniek achter de V&D-website bleek niet in orde te zijn. “We moeten alles opnieuw bouwen, maar krijgen wel het allermodernste”, aldus de Coolcat-baas.

Kahn en zakenpartners Ronald van Zetten en Jaco Scheffers namen in juni alle merkrechten van de failliete warenhuisketen over. Zij betaalden daarvoor vijfhonderdduizend euro en spraken af de helft van de winst die tot 1 november wordt geboekt af te dragen. Nu de lancering is uitgesteld, wordt die termijn vermoedelijk met zes maanden verlengd. Dat gebeurt als de winst voor 1 november onder de twee miljoen euro ligt.

Kahn liet eerder weten van V&D een merk te willen maken dat ‘de wereld van 2020 voor de consument van 2016’ is. De webwinkel gaat naar verwachting uiterlijk in oktober live, om te kunnen profiteren van de lucratieve winterperiode. Op termijn sluiten de eigenaren een terugkeer in het straatbeeld niet uit.

Reacties

Laatste nieuws









RetailTrends