​Online drankaanbieder Drizly lanceert marktplaats

​Online drankaanbieder Drizly lanceert marktplaats

Online drankaanbieder Drizly komt met een eigen marktplaats. Op dit platform kunnen andere slijters hun producten aanbieden aan consumenten die normaal bij Drizly bestellen, schrijft TechCrunch.

Voorheen bezochten klanten Drizly en konden zij producten bestellen bij slijters in hun directe omgeving. Dit zorgde ervoor dat klanten hun bestelling altijd binnen een bepaalde tijdsspanne in huis ontvingen. Met de nieuwe marktplaats wordt Drizly interessanter voor consumenten die hun producten niet direct de volgende dag in huis willen hebben. Het platform moet voor extra verkopen zorgen, terwijl het bij consumenten meer transparantie en flexibiliteit qua prijzen geeft.

In de afgelopen 2,5 jaar heeft Drizly gewerkt aan integratie met POS-systemen. Inmiddels is het bedrijf in staat om 75 verschillende POS-systemen te herkennen om hier informatie uit te halen over de producten en voorraden van een slijterij.

Sinds de start van het project is drie procent van de Amerikaanse slijters vertegenwoordigd op de marktplaatsomgeving. Dit komt neer op vijftienhonderd retailers en hun assortiment. Al deze informatie is opgenomen in de nieuwe omgeving om bezoekers de mogelijkheid te geven om uit het volledige assortiment te kiezen. Drizly neemt constant meer slijters op in zijn systeem.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!