​Klachtenregen bij Greetz en Hallmark

​Klachtenregen bij Greetz en Hallmark

Greetz en Hallmark hebben niet alle bestellingen voor Valentijnsdag op tijd bezorgd. Zeker achthonderd klanten zijn gedupeerd, schrijft De Telegraaf.

De twee bedrijven liggen flink onder vuur op social media, doordat valentijnsverrassingen niet op tijd zijn afgeleverd. Bovendien is de klantenservice van Greetz vanwege enorme drukte niet bereikbaar. Daardoor is het ook onduidelijk waarom niet alle bestellingen door de etailer zijn afgeleverd.

Hallmark laat weten dat het door de enorme drukte niet is gelukt om alle bestellingen tijdig te kunnen verwerken. ‘Een klein deel’ wordt pas een dag later besteld. Gedupeerde klanten ontvangen een persoonlijke voucher met het volledige aankoopbedrag of kunnen ervoor kiezen het bedrag terug te laten storten. Het bedrijf spreekt van ‘de meeste orders in tien jaar tijd’.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!