De kunst van het shoppen volgens eBay

De kunst van het shoppen volgens eBay

EBay opende al eens een tijdelijke winkel in Londen waar bezoekers aan de hand van hun emotionele reactie bij het zien van producten te weten konden krijgen welk product het meest in de smaak viel. Nu maakt de etailer opnieuw gebruik van neuromarketing in een winkel in de Britse hoofdstad. In ‘The Art of Shopping’ – zoals de winkel heet – kijken consumenten naar verschillende kunstwerken terwijl een headset hun reacties meet. Software van ‘mind-techbedrijf’ MyndPlay creërt vervolgens een persoonlijk winkelmandje voor elke bezoeker.

 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in