Net als vorig jaar is de radicale transformatie van Blokker Holding niet onopgemerkt voorbijgegaan. Het retailicoon is opnieuw goed voor vier van de tien best gelezen artikelen op RetailNews in het afgelopen jaar, waaronder de bovenste twee. Hudson’s Bay, dat dit jaar met veel bombarie van start ging in Nederland, is eveneens populair leesvoer. Opvallend in de lijst is de notering van het weren van Only for Men van vrouwelijke bezoekers, dat een marketingstunt bleek te zijn. Dit is de volledige lijst:
1. ‘Ommezwaai bij Blokker, Bohemen ziek thuis’
2. Blokker Holding alleen door met Blokker
3. 'Meeste Hudson’s Bay-winkels redden het niet'
4. Coolcat en America Today in het rood
5. C&A opent eerste winkel volgens nieuw concept
6. Blokker Holding-ceo: ‘Drie stappen vooruit, twee achteruit’
7. 'Hudson’s Bay kijkt alweer naar vertrek'
8. 'Blokker-directeur Bohemen spande kort geding aan'
9. 'Einde voor warenhuizen Topshelf nabij'
10. Only for Men weert vrouwelijke bezoekers
Reacties 0