Augmented reality: een hype of vol toekomst in retail?

Augmented reality lijkt het nieuwe toverwoord te zijn in retailland. Waar de techniek voorheen vooral werd toegepast in games, zijn het nu innovatieve retailers die slim inspelen op de trend. Wekelijks verschijnen er apps met AR-toepassingen om consumenten tegemoet te komen in hun behoefte om producten te proberen voor ze het kopen. Maar is AR toekomstbestendig of blijft het ‘een leuk trucje’?

Dit is een premium artikel

Maak kennis met RetailTrends!
Download hier kosteloos een uniek overzicht van RetailTrends, boordevol achtergrondverhalen, interviews en analyses.

Wil je onbeperkt lezen op ons platform en altijd op de hoogte zijn van de laatste trends in retail?
Log in of word member van RetailTrends en krijg toegang tot alle premium content. 

Lees ook

Alle artikelen

Meest gelezen


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!