Eigenaar MCD en Boon's Markt komt met een gemaksconcept

Eigenaar MCD en Boon's Markt komt met een gemaksconcept

Supermarktbedrijf Boon Food Group zet een aparte formule in de markt voor buurt- en conveniencewinkels. De organisatie achter supermarktketens Boon’s Markt en MCD is daarvoor een samenwerking aangegaan met cateraar Cormet Enjoy the Good Life.

De operatie komt onder leiding te staan van Eric Brosius. De voormalig operationeel directeur van Spar is bij Boon aangesteld als manager convenience en buurt. “De samenwerking met Comret wordt de komende tijd uitgebreid en ook zelfstandig zullen wij een aantal vestigingen openen”, zegt commericeel directeur Willem Boon. Het format is volgens hem ontwikkeld met ‘maximale ruimte voor het lokaal ondernemerschap’, waarbij de uitbater van de winkel kan kiezen uit een aantal hulpmiddelen om de vestiging optimaal te exploiteren.

Bij Boon Food Group zijn zo’n dertig supermarkten van MCD aangesloten, terwijl Boon’s Markt goed is voor tien vestigingen. Op termijn moeten alle vestigingen van MCD worden omgebouwd tot Boon’s Markt. Verder functioneert Boon als groothandel voor supermarkten als Agrimarkt, de Boerenschuur en een aantal zelfstandigen.

Reacties 2


Fennie Groot 30 mrt, 21:04

In uw folder vermeldt u bij de acties van: 2+1 nergens de prijs van de artikelen. Wanneer ik niet weet wat ik bij u kwijt ben voor 3 dezelfde artikelen van uw aanbieding, ben ik niet geinteresseerd!
Voor deze reclames kom ik NIET naar uw winkel. Ik wil eerst weten waar ik aan toe ben. Mijn vriendinnen zijn het roerend met mij eens. Ik denk dan ook dat reclame maken op deze manier niet zal leiden tot maximale verkoop.


Wim Koopman 26 dec, 13:09

Ook bij de boonsmarkt in Bergen op Zoom gebeurt dit, op de kopdisplay met aanbiedingen staat er meestal 1+1 gratis maar niet prijs vermeld , zeg je hier best van dan krijg je als antwoord dat je dit maar moet vragen aan een medewerker.

Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!