Een onvriendelijke winkelmedewerker, ontevredenheid over een product, ontbrekende kennis bij het personeel: het kunnen voor consumenten allemaal redenen zijn om niet maar naar een winkel terug te keren. Voor retailers dan de uitdaging om deze klant ‘op te sporen’ en over te halen om toch nog eens een winkelbezoek te doen. Wellicht makkelijker gezegd dan gedaan, maar deze infographic van Fundera geeft een aantal tips om de verloren klant toch weer voor je te winnen én, ook niet onbelangrijk, te behouden na zo’n geslaagde terugwinactie.
Een onvriendelijke winkelmedewerker, ontevredenheid over een product, ontbrekende kennis bij het personeel: het kunnen voor consumenten allemaal redenen zijn om niet maar naar een winkel terug te keren. Voor retailers dan de uitdaging om deze klant ‘op te sporen’ en over te halen om toch nog eens een winkelbezoek te doen. Wellicht makkelijker gezegd dan gedaan, maar deze infographic van Fundera geeft een aantal tips om de verloren klant toch weer voor je te winnen én, ook niet onbelangrijk, te behouden na zo’n geslaagde terugwinactie.