Versterk je klantenservice op social media met deze tips

Versterk je klantenservice op social media met deze tips

Social media spelen anno 2020 niet alleen meer een grote rol in de marketingstrategie van retailers, maar ook in de directe communicatie met hun klanten. Volgens onderzoek van CallCenter Hosting gebruikt tachtig procent van de consumenten social media om in contact te komen met hun favoriete retailer of brand. In deze infographic vind je acht tips om je klantenservice op Facebook, Twitter en Instagram te optimaliseren. 

 

Social media spelen anno 2020 niet alleen meer een grote rol in de marketingstrategie van retailers, maar ook in de directe communicatie met hun klanten. Volgens onderzoek van CallCenter Hosting gebruikt tachtig procent van de consumenten social media om in contact te komen met hun favoriete retailer of brand. In deze infographic vind je acht tips om je klantenservice op Facebook, Twitter en Instagram te optimaliseren. 

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!