Dierspecialist: 'Een toonbank en kassa zijn niet meer genoeg'

Hoewel Dierspecialist pioniert op digitaal vlak, wil de retailer vooral zijn fysieke retail 'boosten'. De dierenspeciaalzaak doet dat onder meer door diensten als beautysalons, slagerijen en bakkerijen speciaal voor dieren naar zijn winkelvloer te halen. En binnenkort kan aan dat rijtje misschien wel live cooking worden toegevoegd. Een gesprek met Willem Pijper, algemeen directeur van moederbedrijf Target Pet Holding.

Dit is een premium artikel

Wil je onbeperkt lezen op ons platform en altijd op de hoogte zijn van de laatste trends in retail?
Log in of word member van RetailTrends en krijg toegang tot alle premium content. 

De voordelen van ons membership

✔ Je ontvangt alle edities van RetailTrends Magazine (zowel print als digitaal)
✔ Toegang tot alle exclusieve retailcontent van RetailTrends.nl
✔ Deel je membership met 10 collega’s die online mee kunnen lezen
✔ Neem deel aan webinars met retailexperts
✔ Korting op RetailTrends-events

Reacties

Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd. Log in of maak gratis een account aan.

Lees ook

Alle artikelen

Meest gelezen


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!