Whoppah: 'De hele fysieke experience kan écht van toegevoegde waarde zijn'

Whoppah: 'De hele fysieke experience kan écht van toegevoegde waarde zijn'

Whoppah heeft plannen om zijn marktplaats nog dit jaar naar de fysieke wereld te brengen. Dat vertelt mede-oprichter Evelien Remmelts in het februarinummer van RetailTrends.

De fysieke plannen ontstonden nadat de marktplaats voor designmeubels en -woonaccessoires vorig jaar op een duurzame woonbeurs stond, vertelt Remmelts. De items die daar gepresenteerd werden, gingen volgens haar 'als warme broodjes over de toonbank'. "Toen beseften we: de hele fysieke experience kan écht van toegevoegde waarde zijn." Het idee is daarom om later dit jaar een deel van Whoppah’s kantoor in Amsterdam als showroom in te richten, met tweedehandsitems van particulieren en vintagehandelaren. 

Whoppah zette vorig jaar met een webshop in België al de eerste stap over de grens, maar er zijn nog meer buitenlandse plannen.  “Als market place kun je vrij makkelijk uitrollen, dus daar gaan we dit jaar mee aan de slag. We zoeken nu uit welk land als eerste aan de beurt is.”

Whoppah bestaat sinds 2018 en verkoopt eersteklas meubels en kunst tweedehands. Het platform is niet alleen voor particulieren, maar ook antiekwinkels en internationale kunsthandelaren kunnen hun producten er verkopen. Lees het hele interview met Remmelts in het februarinummer van RetailTrends.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!