On that ass: met boxershorts, subscription en creativiteit de wereld over

Met de abonnementsdienst van On that ass ontvangen members maandelijks een nieuwe boxershort op hun deurmat. Het klantenbestand van het merk telt na vijf jaar bijna een kwart miljoen leden. De populariteit zit volgens medeoprichter Jorn Besselink, naast exclusiviteit en prijs, in het gemak van de dienst. "Mannen hoeven niet meer in verwassen en kapotte boxers rond te lopen."

Dit is een premium artikel

Maak kennis met RetailTrends!
Download hier kosteloos een uniek overzicht van RetailTrends, boordevol achtergrondverhalen, interviews en analyses.

Wil je onbeperkt lezen op ons platform en altijd op de hoogte zijn van de laatste trends in retail?
Log in of word member van RetailTrends en krijg toegang tot alle premium content. 

Lees ook

Alle artikelen

Meest gelezen


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!