E-commercesector vraagt met tv-spotje begrip voor tragere bezorging

E-commercesector vraagt met tv-spotje begrip voor tragere bezorging

De bezorging van pakketjes loopt in deze periode wat minder vlot dan veel mensen gewend zijn. Daarom begint Thuiswinkel.org samen met webwinkels en vervoerders deze vrijdag een tv-campagne.

De Ster, die de reclames voor de publiek omroep verkoopt, heeft gratis zendtijd aan brancheorganisaties aangeboden om te kunnen communiceren over de situatie rondom het coronavirus. "Met deze branchebrede campagne vragen we begrip aan de consument en laten we zien dat we aan de achterkant hard werken en het onder controle hebben", zegt directeur Wijnand Jongen van Thuiswinkel.org. Er wordt tijdens de coronacrisis niet alleen meer besteld, ook door hygiënemaatregelen zijn pakjes langer onderweg.

Per dag worden momenteel ruim 1,5 miljoen pakketten bezorgd. "Die cijfers zijn vergelijkbaar met die van de feestdagen in december", zegt Jongen. "En daar bereiden webwinkels en vervoerders zich samen normaal gesproken maanden op voor. Tijdens de duur van de commercial - 30 seconden - zijn dat er dus 512."

 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!