Zo creëer je meer betrokkenheid op social media

Zo creëer je meer betrokkenheid op social media

Leuk, al die volgers op social media. Maar je hebt er pas echt iets aan als ze actief betrokken zijn bij je kanalen, content en uiteindelijk bij je merk. Daarvoor is het handig om te weten welke merkpromoties bij een specifieke doelgroep passen en welk type post de meeste likes en shares oplevert. Dat en meer lees je in deze infographic van Crestline.

 

Leuk, al die volgers op social media. Maar je hebt er pas echt iets aan als ze actief betrokken zijn bij je kanalen, content en uiteindelijk bij je merk. Daarvoor is het handig om te weten welke merkpromoties bij een specifieke doelgroep passen en welk type post de meeste likes en shares oplevert. Dat en meer lees je in deze infographic van Crestline.

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!