C&A test nieuw winkelconcept, primeur voor Nederland 

C&A test nieuw winkelconcept, primeur voor Nederland 

C&A opent een nieuwe conceptstore in de Westfield Mall of the Netherlands. De winkel wordt ingericht volgens een nieuw winkelconcept dat in de zomer wordt uitgerold naar duizend locaties in Europa.

De van oorsprong Nederlandse modeketen noemt de winkel een 'learning lab': in de conceptstore hoopt C&A meer te leren over de behoeftes van de klant. De bevindingen moeten bijdragen aan betere klanttevredenheid in alle Europese winkels.

De locatie in Leidschendam telt 2.350 vierkante meter winkeloppervlak, verdeeld over drie verdiepingen. C&A heeft het over een 'harmonieus gebruik van licht, beeld, meubels, natuurlijke attributen en een akoestische ambiance'. "C&A richt zich op het moderniseren van haar winkelportfolio en klantenbeleving, en zorgt voor een consistente look en feel in al onze verkooppunten”, aldus ceo Giny Boer. 

C&A heeft in totaal zo'n 1300 winkels in 17 Europese landen. In een jaar tijd sloot de modeketen in Europa bijna 70 winkels, waarvan meer dan de helft in Nederland, België en Duitsland. 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!