Etos lanceert nieuw loyaliteitsprogramma 

Etos lanceert nieuw loyaliteitsprogramma 

Drogisterijketen Etos heeft een nieuw loyaliteitsprogramma uitgebracht binnen de app. Met de gedigitaliseerde klantenkaart krijgen klanten persoonlijke aanbiedingen en advies voorgeschoteld.

Met de nieuwe online en offline klantenkaart krijgen klanten tien procent korting op huismerkproducten en specifieke folderacties. Ook zijn sommige functionaliteiten vergelijkbaar met in-app functies van Albert Heijn: klanten krijgen wekelijks drie persoonlijke aanbiedingen in de Voordeelbox en kunnen in-app hun AirMiles-klantenkaart gebruiken. 

Los van de aanbiedingen biedt Etos ook in-app persoonlijk advies aan, en kunnen klanten door online analyses meer inzicht krijgen in hun huidverzorging, vitaminebehoeften en mondverzorgingsroutine. 

Mijn Etos is een vervolg op het oude programma, Etos Extra.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!