Diddl is nieuwste rage onder de jeugd

Na de Scoubidou-touwtjes en Pokemon-kaarten is de nieuwste rage onder de schoolgaande jeugd de Diddl-muis. Diddl komt uit Kaaskoekjesland en verovert met zijn vriendinnetje Diddlina in snel tempo het land. De muis is niet nieuw, maar lijkt nu pas echt aan te slaan. Het Diddl-assortiment bestaat uit geurblokken, knuffels, pennen, potloden, etuis, tasjes, koffertjes, gummetjes, sleutelhangers. Maar ook T-shirts, dekbedhoezen, bekers, wekkers, en multomappen van Diddl zijn te koop. Inmiddels bestaan er al ruim 300 verschillende producten, in prijs oplopend van 50 eurocent tot 180 euro. Het Duitse Depesche Vertrieb brengt dagelijks een nieuwe Diddl-variant op de markt. Daarbij wordt niets uitgegeven aan marketing, want de kinderen zelf zijn de beste reclame, zo stelt het bedrijf. Voor de echte Diddl-fans is op het web het Diddl-woordenboek te vinden. Naast alle artikelen zijn ook de gratis Diddl-tasjes en zakjes waarin de gekochte spulletjes worden gestopt erg in trek. Zo erg zelfs, dat het Milo-filiaal in Haarlem bij de kassa een bordje heeft hangen met `Vandaag geen Diddl-tasjes`.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!