C1000-ondernemers kunnen eigen merk goedkoper inkopen

In 2005 kunnen C1000-ondernemers het eigen merk tegen een lagere prijs inkopen. Hiermee wil Schuitema haar franchisenemers compenseren voor de aanhoudende prijzenslag. ‘De compensatie van de meest recente afprijzingen, waarvan de invloed is berekend en vastgesteld op 0,55 procent van de goederenomzet, zal plaatsvinden door middel van een inkoopprijsverlaging van het eigen merk’, aldus commercieel directeur Cees Roodnat van Schuitema in een brief aan de C-ondernemers.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!