Hunkemöller heeft de verkiezing Retailer of the Year Europe 2017-2018 gewonnen. Ruim anderhalf miljoen consumenten kozen de lingerieformule als beste winkelketen van Europa.
De verkiezing is een initiatief van Q&A en is dit jaar in tien Europese landen georganiseerd. Consumenten hebben in totaal bijna 2,7 miljoen beoordelingen achtergelaten over hun favoriete winkel of webshop. Winkelketens die een categorieprijs gewonnen hadden in tenminste vier landen, maakten kans op de titel Retailer of the Year Europe. Hunkemöller won de titel met een beoordeling van 7,95, gebaseerd op 28.730 stemmen.
Yves Rocher is met een 7,91 als eindcijfer de winnaar van de ‘Webshop Awards Europe’. Webwinkels moesten in tenminste drie landen een categorieprijs winnen om kans te maken op de overall webshopprijs.
De Europese retailverkiezing werd voor de derde keer georganiseerd. Bij de vorige twee edities kwam Action als winnaar uit de bus. Hunkemöller viel eerder al in de prijzen met de titels voor beste crosschannel retailer en beste webshop.
Reacties 0