Telefoonsector laat 50-plusser links liggen

De telecomsector laat veel kansen liggen bij 50-plussers. In plaats van zich te richten op deze door de vergrijzing steeds groter wordende groep, richt de telecomindustrie zich vooralsnog uitsluitend op jongeren. Dit constateert adviesbureau Deloitte dat hiernaar samen met Blauw Research onderzoek deed. 

Verder komt uit het onderzoek naar voren dat bel- en internetbedrijven producten en diensten maken die te ingewikkeld zijn, waardoor ouderen bijvoorbeeld niet met hun mobiele telefoon om kunnen gaan. “Ook wordt door hen veel meer waarde gehecht aan een groot beeldscherm en grote knoppen. Bij de keuze van een internetprovider kijken 50-plussers meer naar service en veiligheid, bijvoorbeeld spamfilter en virusscanner.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!