​Marks & Spencer breidt RFID-programma uit

Marks & Spencer gaat nagenoeg al zijn artikelen uitrusten met een RFID-label. De slimme labels doen dit voorjaar nog hun intrede bij 750 Britse vestigingen van de keten.

Volgend jaar worden kookgerei en speelgoed voorzien van RFID-labels, evenals cosmetica. In 2017 moet het programma zijn voltooid. Dan hoopt de keten honderd procent van zijn winkels voorzien te hebben van de slimme labels.

Marks & Spencer werkt voor de implementatie van de labels samen met leverancier Avery Dennison. Zij verzorgden tot nu toe ook voor de labeling van kleding en andere artikelen die al werden voorzien van RFID. Dankzij de labels heeft de retailer de het totale bezorgtraject van de artikelen in beeld.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!