​Start-up lanceert zelflerende pricetrackingtool

De nieuwe shoppingtool Yellowbag laat online shoppers producten opslaan en geeft een melding wanneer de prijs daalt. De tool komt uit de koker van de Nederlanders Paul Aelen en Jasper van Elferen.

In Yellowbag verzamelen gebruikers favoriete producten en webshops op één plek. “We zien mensen worstelen om al hun online producten en shops te bewaren. Met Yellowbag is dit probleem voorbij", aldus Aelen.

De start-up heeft daarnaast een price alert-functie geïntegreerd. Die werkt op basis van een zelflerende techniek en indexeert meer dan 93 procent van de webwinkels wereldwijd. Zodra de prijs van het bewaarde product daalt, ontvangen gebruikers een melding. Momenteel gebeurt dit nog per webwinkel. De zoekassistent moet eind dit jaar de prijs per product bij meerdere aanbieders kunnen monitoren.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!