Kroger rust boodschappenapp uit met virtual reality

De Amerikaanse DigitalFood-app is uitgebreid met augmented reality. Deze functionaliteit geeft shoppers toegang tot korting en nieuwe content.

Gebruikers van de app krijgen toegang tot de nieuwe functie middels de scanknop. Vervolgens plaatsen zij het op het scherm getoonde logo over de producten die ze zoeken. Deze stuurt hen daarna informatie over het product, variërend van een speciale aanbieding tot extra content, zoals recepten en videoberichten. Gebruikers die de functie regelmatig gebruiken kunnen daarnaast sparen voor toegang tot films en muziek.

De augmented reality-functie van de app is ontwikkeld door Causeplay en is vooralsnog alleen te gebruiken in de Kroger Food 4 Less-supermarkten in Californië. Wanneer de functie daar regelmatig wordt gebruikt breidt de app de mogelijkheid uit naar andere supermarkten.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!