Gratis verzending voor Sears-klant in de winkel

Klanten van Sears kunnen in de winkel via de app producten die niet op voorraad zijn gratis naar hun huis laten verzenden. Dat is een van de nieuwe functies van de Sears-app, die de warenhuisketen deze week bekendmaakte.

Om van deze ‘free in-store shipping’-functie gebruik te kunnen maken moeten klanten de locatievoorzieningen op hun telefoon aan hebben staan, zodat de app kan zien dat ze in de winkel zijn. Via de app kan een artikel dat niet op voorraad is direct worden besteld en naar het huisadres worden gestuurd.

Verder heeft de retailer het minimum online bestelbedrag voor gratis verzending verlaagd van 49 naar 35 dollar. Ook kunnen klanten via de app onder meer producten reserveren en betalen.

Vorig jaar maakte Sears het al mogelijk om online bestelde artikelen tot in de auto van de klant af te leveren. Bij deze In-Vehicle Pickup-service rijdt de klant naar een vooraf bepaalde parkeerplaats, waar een medewerker van Sears de bestelling komt brengen. Via de app wordt de bestelling ter plaatse afgerond.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!