Wat verder deze week voorbij kwam...

Wat verder deze week voorbij kwam...

Gepeperde meningen, rake observaties, niet te missen innovaties, opvallende onderzoeken. RetailWatching tipt wekelijks artikelen van over de grens die de moeite van het lezen waard zijn. Deze week artikelen die voorbij kwamen op Thrillist, Evening Standard, Luxury Daily, Mashable en Fortune.

Apples geheimen
Nee verkopen? Geen denken aan. Klanten moeten zo vaak mogelijk terugkomen. Ze mogen zelfs zo lang mogelijk in de winkel blijven als ze zelf willen, totdat ze gaan stinken. Het zijn zomaar wat geheimen die oud-medewerkers van de Apple Stores delen.

Lees verder bij Thrillist: http://bit.ly/2aNyL7Y.

Nikes buurtwinkel
Winkels van Nike kennen we toch vooral uit de binnenstad. Maar nu heeft het sportmerk ook zijn eerste ‘buurtmegastore’ geopend, net op tijd voor de Olympische Spelen.

Lees verder bij Evening Standard: http://bit.ly/2aYtJZr.

Eindbaas
Altijd al eens met de taxi naar de winkel gewild? Of iemand laten komen om je schoenen te poetsen? Of misschien wel pakketjes laten bezorgen op je werkplek? Het kan straks allemaal bij Hugo Boss, dankzij zijn nieuwe service Boss on Demand. En een beetje dankzij Uber.

Lees verder bij Luxury Daily: http://bit.ly/2ayUHku.

Auto’s in de binnenstad
Met al die faillissementen wordt het steeds lastiger om alle leeggevallen winkels te vullen. De autobranche gooit echter een reddingsboei. Zo opent een autodealer tijdelijk in het V&D-pand in Den Bosch. Een permanente oplossing komt van Tesla, dat elke vier dagen een nieuwe wil openen.

Lees verder bij Mashable: http://on.mash.to/2aqUfFa.

Vang ze allemaal
McDonald’s was er als de kippen bij om Pokémon Stops te claimen. Dat betekent dat al die mensen die Pokémon Go spelen een beloning wacht in vestigingen van de fastfoodketen. Ook behoefte aan extra traffic? Ontwikkelaar Niantic wil meer van deze deals afsluiten.

Lees verder bij Fortune: http://for.tn/2aTndBl.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in