​Chatbot doet receptsuggesties

​Chatbot doet receptsuggesties

Klanten van Whole Foods kunnen sinds deze week receptsuggesties opvragen via een chatbot. Deze zal hen vervolgens een suggesties doen op basis van voorkeuren waarna klanten de benodigde ingrediënten direct in een overzicht ontvangen.

De nieuwe chatbot is te benaderen via Facebook Messenger en reageert op tekst en emoji’s. Wanneer de klant een foto upload van een bepaald ingrediënt, dan komt de bot met receptsuggesties op basis van dit ingrediënt. Daarnaast kunnen receptsuggesties gefilterd worden op keuken en eventuele voedingsallergieën.

De chatbot opereert op het SaaS-platform van Conversable. Dit platform werkt onder meer samen met Facebook, Twitter, SMS en andere chatapplicaties. Whole Foods heeft in eerste instantie gekozen het platform alleen te verbinden met Facebook.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!