​Unilever investeert in augmented reality-spel

​Unilever investeert in augmented reality-spel

De investeringstak van Unilever heeft een bedrag van zes cijfers betaald voor een minderheidsbelang in Snatch. Met Snatch, een app die veel weg heeft van Pokémon Go, kunnen gebruikers prijzen winnen bij aangesloten merken en retailers.

Gebruikers gebruiken bij Snatch een kaart om te zoeken naar virtuele pakketjes, die met behulp van augmented reality worden getoond in de ‘echte wereld’. Door het virtuele pakketje zes uur te verdedigen tegen ‘aanvallen’ van andere spelers, kunnen ze hun prijs op een locatie in de buurt ophalen.

Inmiddels zijn 25 retailers en merken bij de nieuwe app van Snatch aangesloten, waaronder Topshop en Topman. Zij kunnen hun eigen aanbod beschikbaar stellen om die onder de aandacht te brengen van de gebruikers van de app. Inmiddels is er voor vijftien miljoen pond aan prijzen beschikbaar. Het team achter Snatch hoopt eind maart honderdduizend gebruikers te bereiken.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!