Hoe wordt de consument verleid met interessante assortimenten, nieuwe concepten, instore communicatie en horeca? Van 18 tot 23 november 2017 organiseert InnoBrands in samenwerking met RetailTrends Media een inspirerende studiereis naar Hongkong. De combinatie van Aziatisch en Westers, een grote middenklasse en moordende concurrentie, maakt Hongkong tot een boeiende en zeer leerzame bestemming.
Speciale aandacht voor:
• Bijzondere supermarktformules en hun assortimenten; onder meer city-, gourmet- en biologische supermarkten
• Food, vers en bakkerijwinkels en 'on the go'
• Non-food 'goods of desire'
• Instore cafés en horeca
• Winkelpresentaties en instore communicatie
De reis is bestemd voor:
• Retailers en category managers
• Management en productmanagement van leveranciers aan de retail
• Concept en productontwikkelaars
• Marketing- en communicatiespecialisten
Efficiënt en inspirerend:
• Direct naar de meest interessante en inspirerende locaties en winkelconcepten in deze miljoenenstad.
• Professionele begeleiding door InnoBrands
• Inclusief een weekend, daardoor minder tijd ‘weg van kantoor’
Klik hier voor het volledige programma. Aanmelden kan tot uiterlijk 29 september 2017. Het maximaal aantal deelnemers bedraagt 15. Deelname is op volgorde van aanmelding.
Neem voor meer informatie of vragen en aanmelden contact op met Richard Wermelink: +31 (0)6-12617012 of info@innobrands.com.
Reacties 0