Sissy-Boy vernieuwt website ‘aan alle kanten’

Sissy-Boy vernieuwt website ‘aan alle kanten’

Modeketen Sissy-Boy heeft een volledig nieuwe website gelanceerd. ‘De unieke merkbeleving waar de winkels om bekendstaan, is nu ook online terug te vinden’, zo klinkt het.

De site is volgens e-commercemanager Joost Kamstra ‘aan alle kanten’ vernieuwd. Zo zijn de verlanglijst, zoekfunctie en fotografie verbeterd. Ook is de website gebruiksvriendelijker gemaakt. Consumenten hebben voortaan onder meer inzicht in hun bestelgeschiedenis en vinden antwoorden op de meest gestelde vragen. Daarnaast is de merkbeleving sterker, zegt Kamstra. “Inspiratie is een fundamenteel onderdeel van Sissy-Boy en je krijgt op de nieuwe website, net als in onze fysieke winkels, het gevoel dat je er kunt schatzoeken.”

Sissy-Boy is in handen van Brand Retail Group, dat de keten vorig jaar overnam van Varova. De retailer krijgt in september voormalig Holland & Barrett-topvrouw Colinda Hoegee als nieuwe ceo. Zij volgt Victor van Nieuwenhuizen op, die de keten de afgelopen jaren nieuw leven inblies. Sissy-Boy heeft momenteel zo’n veertig winkels in de Benelux.
 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!