Het beste van RetailTrends: week 26

RetailTrends besteedde vorige week onder meer aandacht aan de 'winkel van de toekomst' in Arnhem en aan de 'relaunch' van Hans Anders.

RetailTrends.nl richt zich op voor de retail relevante achtergronden met onder meer tips, video's, fotoreportages, columns, expertartikelen en whitepapers. RetailNews zet de vijf meest gelezen artikelen van afgelopen week op een rij.

Monden vallen open in de 'winkel van de toekomst'
Future Store Arnhem is nauwelijks een week officieel open, maar wordt al overspoeld door aanvragen van bedrijven die er een kijkje willen komen nemen. In het pand aan de Jansbinnensingel, waarin enkele jaren een Vitesse-winkel zat, worden 45 innovaties getoond.

Hoe Decathlon meebeweegt met het tempo van de snelle consument
Snelheid, gemak en binnen een paar klikken iets geregeld hebben. Het zijn eisen die consumenten steeds vaker aan retailers stellen, bijvoorbeeld als het gaat om onlinebestellingen. Volgens Freek Brouwer, sport project leader bij Decathlon, liggen hier dan ook de grootste uitdagingen

Hoe Hans Anders zichzelf opnieuw uitvindt
'Hans Anders, alleen de prijs is anders.' Een leus die bij velen in het geheugen gegrift staat. Maar Hans Anders wil meer dan een prijsvechter zijn. Een gesprek met directeur Bart van den Nieuwenhof over 'de relaunch' van Hans Anders.

Drie vragen over de failliete muziekketen Keymusic
Muziekketen Keymusic werd vorige week failliet verklaard. De curator onderzoekt of een doorstart mogelijk is. Hij is 'niet negatief'. Drie vragen (en antwoorden) over Keymusic.

Wordt de fabrikant een concurrent van de supermarkt?
Al decennia is de supermarkt met afstand de belangrijkste bestemming voor consumenten om aan hun dagelijkse boodschappen te komen. Maar daar zou wel eens verandering in kunnen komen, blijkt uit onderzoek van ABN Amro. Producenten zoeken steeds vaker direct de consument op.

Om interviews en achtergronden te lezen en de nieuwste winkelconcepten en video's te zien, heb je een membership nodig. Met een membership ontvang je het magazine RetailTrends, krijg je korting op onze events en kun je tot tien collega’s een inlogaccount geven. Ben je nog geen member van RetailTrends? Probeer het eerst een maand gratis.

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Word member van RetailTrends

€28,75 Per maand

Log in of word member van RetailTrends en krijg toegang tot alle premium content.

RetailTrends