Dit blijft jaar in jaar uit de hamvraag. Comarch voerde vorig jaar een marktonderzoek uit naar de voorkeuren van Nederlandse en Belgische consumenten op vlak van hoe ze graag door merken zouden willen benaderd worden en hoe ze het liefst met hen communiceren.
Omdat data smeekt om getransformeerd te worden tot nuttige inzichten, organiseert Comarch op dinsdag 14 maart (15u00) een webinar die deze inzichten naar praktische tips & tricks zal trachten om te zetten, zodat jij een eerste checklist kan hebben om je loyaliteitsstrategie als hefboom te kunnen gebruiken en de concurrentie trachten voor te zijn.
Het interactieve gesprek wordt geleid door Paula Thomas, wereldwijd gekend om haar loyaliteitsexpertise. Maar ook experten van Boost, We Can Marketing en The Loyalty People zullen er hun knowhow met jullie delen.
De volgende topics zullen er aan bod komen:
- Wat vertellen de cijfers van 2022 ons over de behoeften en voorkeuren van de klanten van vandaag?
- Wordt digitaal echt de belangrijkste focus?
- De belangrijkste verschillen tussen consumenten uit verschillende regio's: VK vs. VS vs. Europa (en meer bepaald Nederland en België)
- Wat zijn de favoriete webshops en mobiele apps van klanten en wat maakt ze zo succesvol?
- Hoe kunnen merken hun strategie tweaken met de opkomst van e-commerce en mobiele apps?
Ben je benieuwd? Schrijf je dan vandaag nog in!
Reacties 0