Albert Heijn lanceert eerste merkcampagne in België

Albert Heijn lanceert eerste merkcampagne in België

Albert Heijn lanceert in België zijn allereerste merkcampagne. De supermarktketen kiest voor zowel tv, radio, online als out-of-home, schrijft RetailDetail.

Zo komt Albert Heijn met de webserie De Wereld in het Kleijn, meldt het op LinkedIn. Via filmpjes met fictieve medewerkers wordt consumenten een blik achter de schermen gegund. "Het is een 'feijne' mix geworden van verrassing, emotie, herkenbaarheid, straffe proposities, humor en zelfrelativering", zegt hoofd marketing Els Lagrou.

Albert Heijn is sinds 2011 actief in België, waar het nu 73 winkels heeft. Het is de bedoeling dat er dit jaar nog zo'n tien vestigingen bij komen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!