PLUS Retail heeft deze week in Boxtel het eerste filiaal met zijn nieuwe winkelformule geopend. Binnen het nieuwe concept staan de vier merkwaarden Aandacht, Kwaliteit, Lokaal en Verantwoord centraal. Dat laat het bedrijf in een persbericht weten.
“Om de interactie tussen de klant en de PLUS medewerker te vergroten, zijn er diverse ‘klantcontactpunten’ in de winkel”, aldus Bas Snetselaar, hoofd marketingontwikkeling van PLUS. “Producten worden hier voor het oog van de klant vers bereid: de bakker bakt vers brood en de vleeswaren en het vlees worden van het stuk gesneden.” Tevens is er één avond per week een wijnadviseur aanwezig die de klant voorziet van persoonlijk wijnadvies.
Daarnaast heeft PLUS de winkelindeling in de nieuwe formule overzichtelijker gemaakt. Ook is de looproute aangepast, wat de samenstelling van de dagelijkse maaltijd moet vergemakkelijken. Tenslotte is het assortiment uitgebreid met meer vers- en ambachtelijke producten.
PLUS verwacht in 2010 vijftien winkels met de nieuwe formule te openen.
Reacties 0