La Place zoekt concurrentie met supers

La Place gaat concurreren met de supermarktbranche door meer ‘take home’-producten aan te bieden. Dat heeft oprichter Paul Bringmann vrijdag gezegd tijdens het ABN AMRO retailseminar.

Die ontwikkeling is volgens hem logisch, omdat de horeca en supermarkten naar elkaar toe kruipen. “Daarom ligt het voor de hand dat wij concepten ontwikkelen voor take-out op een La Place-achtige manier, waarmee we de aanval op supermarkten kunnen openen.” Hoe de plannen van de restaurantketen er concreet uit komen te zien, maakte Bringmann niet bekend.

Eerder liet ceo Bart van den Nieuwenhof in FaceRetail al weten meer aandacht te leggen op beleving in de vestigingen van La Place. De restaurantformule is volgens hem daarvoor bezig met een herpositionering.

Eerder:
La Place verlegt focus naar beleving

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!