McDonald's lokt ontbijtklanten met loyaliteitsprogramma

McDonald’s Nederland wil met een vernieuwde app met een loyaliteitsprogramma meer consumenten voor zijn ontbijtjes winnen. Dat meldt Adformatie.

Gebruikers met een persoonlijk account kunnen met de vernieuwde applicatie sparen voor een gratis product. Een consument spaart punten door voor elf uur ’s ochtends in te checken bij een bezoek aan een restaurant. Drie punten leveren een voucher op voor een gratis ontbijtproduct of warme drank.

De fastfoodketen maakte vorige maand bekend dat het zijn omzetaandeel op de Nederlandse ontbijtmarkt binnen twee tot drie jaar wil verdubbelen. Daarvoor gaat de fastfoodketen onder meer pannenkoeken en muffins met kaas en ham aanbieden. 

McDonald's introduceerde in september 2011 de McDonald’s App. Inmiddels is de applicatie meer dan 1,6 miljoen keer gedownload.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!