​TGI Fridays maakt bestellen via Twitter mogelijk

​TGI Fridays maakt bestellen via Twitter mogelijk

Grillketen TGI Fridays laat klanten tijdens de Superbowl bestellen door een emoticon via Twitter te versturen. Zij kunnen dan voor één cent een voorgerecht afhalen bij een van de vestigingen.

TGI Fridays werkt samen met Conversable, dat voor de foodketen al chatbottechnologie ontwikkelde waarmee klanten bij vestigingen kunnen bestellen. Om van de Superbowl-actie gebruik te maken, moeten klanten een emoticon van een football twitteren. Zij krijgen dan een code via een direct message, die ze bij een vestiging kunnen inwisselen.

TGI Fridays is naar eigen zeggen de eerste restaurantketen die Twitterbestellingen accepteert. “Dit is pas het begin van hoe klanten ons hun behoeften zien vervullen met technologie”, aldus vice president strategy and brand initiatives Sherif Mityas. De retailer speelt met de actie in op de piek in Twitteractiviteit en restaurantbestellingen die de Superbowl jaarlijks veroorzaakt.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!