Hunkemöller slaat de handen ineen met Lelo, een van oorsprong Zweeds merk voor seksspeeltjes. De bedrijven spreken van een ‘belangrijke strategische stap, vooral in tijden van COVID-19’.

Zo bestellen mensen niet alleen vaker online, maar spreken ze volgens Lelo en Hunkemöller ook minder met onbekende sekscontacten af, waardoor ze meer zijn toegewezen op zichzelf ‘en de behoeften binnen de relatie op elkaar moeten blijven afstemmen’. Ook los van de pandemie zag Hunkemöller de vraag naar deze producten de afgelopen jaren naar eigen zeggen fors toenemen. 

Lelo sluit volgens de keten aan bij de naam en uitstraling van de lingerieketen en toetst zijn producten doorlopend op innovatie en ontwerp. ‘Door dit te doen, wordt het comfort van klanten te allen tijde gegarandeerd. Daarmee wordt ook het taboe rondom seksspeeltjes nog verder in de samenleving doorbroken.’ 

Claudia van der Linden, buyer accessories bij Hunkemöller: “Kwaliteit staat voorop. Speciaal voor onze private-collectie hebben we gekozen voor een selectie van de best verkochte Lelo-producten en hopen we met deze toevoeging meer plezier aan onze klanten mee te geven." De seksspeeltjes van Lelo worden zowel in de winkels als de webshop van de lingerieketen verkocht.