Hierom is investeren in retail nog steeds een ver-van-je-bed-show

Hierom is investeren in retail nog steeds een ver-van-je-bed-show

De Amerikaanse consument kan met een app als Robin Hood met één druk op de knop zijn spaargeld investeren in Uber of Zappos, maar Europa loopt vijftig tot honderd jaar achter. Zonde: experts zweren bij de nieuwe rage en beloven dat deze nieuwe investeringswijze de hele economie openbreekt. Een walhalla aan kansen voor de Nederlandse retailer. Wat hebben we in Europa nodig voor deze laagdrempelige manier van investeren? CNBC zocht het uit. 

 

De Amerikaanse consument kan met een app als Robin Hood met één druk op de knop zijn spaargeld investeren in Uber of Zappos, maar Europa loopt vijftig tot honderd jaar achter. Zonde: experts zweren bij de nieuwe rage en beloven dat deze nieuwe investeringswijze de hele economie openbreekt. Een walhalla aan kansen voor de Nederlandse retailer. Wat hebben we in Europa nodig voor deze laagdrempelige manier van investeren? CNBC zocht het uit. 

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!