Supermarkten, de koningen van het storedesign?

Supermarkten, de koningen van het storedesign?

Voor veel consumenten zal boodschappen doen een saaie, routinematige handeling zijn. Niet voor niets verwachten nieuwe spelers als Picnic dat de tandpasta en het toiletpapier in toenemende mate online zullen worden gekocht. Des te belangrijker dat je er als supermarkt voor zorgt dat klanten er niet tegenop zien om naar de winkel te komen, maar er juist blij van worden. Een mooie winkel kan daar een flinke bijdrage aan leveren. Deze twaalf voorbeelden hebben dat goed begrepen.

Meny, Oslo

Waitrose, Londen

Lotus Fresh, Shanghai

Albert Heijn XL, Purmerend

Spar, Venetië

IGA, Sydney

Varus, Kiev

Solera, Keulen

Organic Garage, Toronto

Fantastiko, Sofia

Coop, Milaan

Eliseevsky, Moskou

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in